Gyakori kérdések

Gyakran ismételt kérdések:

Szeretnénk meglévő és leendő Ügyfeleinknek a lehető legmagasabb minőségű szolgáltatást biztosítani. A jelen oldalon olyan kérdésekre talál választ, amik többször felmerültek, de természetesen ha valamire nem találja a választ, keressen Minket bizalommal
Rohár Tamás
Tulajdonos
Onlien rendeléssel kapcsolatos információk
Gyakran ismételt kérdések

Webshopunkban leadott, majd sikeresen kézbesített rendelésre minden esetben érvényesíthető garancia. A garancia érvényesítéséhez minden olyan dokumentumnak, doboznak és tartozéknak meg kell lennie, amit a vásárlást követően kapott.

A garancia alap feltételei, hogy minden nem rendeltetés szerű használatból eredő probléma, nem garancia köteles. Abban az esetben, ha műszaki termékről van szó és a hiba okát nem lehet megállapítani, a termék szakszervízébe, vagy annak kirendeltségébe juttatjuk el.

Minden esetben azon dolgozunk, hogy megfelelően és hiánytalanul megoldjuk az Ügyfeleink problémáját.

Online rendelés során, minden vásárolónak két választás áll rendelkezésére. Az első a személyes átvétel, amit telefonos egyeztetés alapján, a 2536 Nyergesújfalu, Padányi tér 30 sz. alatt tehet meg. A személyes átvételt nem minden terméknél tudjuk biztosítani a rendelés napján. A sikeres rendelés leadást követően ebben az esetben telefonon keressük fel megrendelőnket, hogy pontosítsunk az átvételről.

A második lehetőség a  házhoz-szállítás futárszolgálattal. Ennél a lehetőségnél mind utánvételes, mind előreutalásos lehetőség is  választható. A sikeres rendelés leadása után, 2-3 munkanap alatt teljesítjük a megrendelést, ami termékenként eltérhet.

2018-08-29-e óta lehetőség van az úgynevezett „Ingyenes RoharSoftware” házhoz-szállításra is,  ami bizonyos településeket érint. Rendeléskor a rendszer figyelembe veszi, hogy Ön olyan területre rendelte a csomagját, amit érint az akció és felkínálja a lehetőséget. Erről az akciónkról megtudhat többet ITT. 

Sikeres online rendelés esetén minden esetben számlát állítunk ki, amihez mellékeljük a „Garancia igazolót”. A számlákat kisadózóként, 0% Áfa tartalommal állítjuk ki.

A számlákat alapesetben a Számlahegy segítségével küldjük. A számlahegy egy a NAV által elfogadott számlázási online program. Amennyiben a megrendelő külön jelzi igényét, díjtalanul csomagolunk egy nyomtatott példányt a megrendeléséhez.

Oldalunkon van lehetőség regisztrálni és bejelentkezni. Az online vásárlás esetén, minden esetben javasoljuk a regisztrációt, mert korábbi rendeléseit fiókjában tudja visszakövetni.

Regisztráció és Bejelentkezés

Az oldalon leadott adatok csak a számlázás és a csomag célba juttatásából használjuk. 

Részletes leírást az Általános szerződési feltételek oldalon, illetve a Adatkezelési szabályzat oldalon találhat.

Amennyiben sikeresen leadta online rendelését és megkapta a csomagját, kérjük minden esetben ellenőrizze a csomag épségét, bontatlanságát a futártól való átvételkor.

Amennyiben a csomagolás sértetlen volt, de nem azt a terméket kapta, amit rendelt, vagy bármilyen probléma felmerült, kérem jelezze felénk.

Minden ilyen esetben biztosítunk olyan lehetőségeket, amik azonnali megoldást nyújtanak az Ön számára.

Lehetőségeink között szerepel a pénzvisszatérítés illetve a sürgősségi termékcsere is.

Ezekről bővebben olvashat az Általános szerződési feltételek oldalon, illetve az Adatkezelési szabályzat oldalon.

Egyedi rendelésre van lehetőség abban az esetben, ha a megrendelő, egy olyan terméket szeretne, amihez több paraméter is tartozik. Laptopok esetén van bővítési lehetőség, amit jelezhet a rendelés leadásakor, illetve utólagosan telefonon vagy a kapcsolati űrlap segítségével.

Kapcsolatfelvétel.

Sikeres online rendelést követően van lehetőség változtatni a rendelésen. Minden esetben a lehető leghamarabb telefonon, vagy a kapcsolati űrlap segítségével vegye fel a velünk a kapcsolatot, hogy módosítani tudjuk a rendelését. Rendelésmódosítás esetén töröljük az eredeti rendelést és egy új rendelést hozunk létre, amiben látszódnak a módosítások. 

A kapcsolat oldalon jelezheti felénk a módosítás szándékát.

Sikeres online rendelést követően van lehetőség lemondani a rendelést. Rendelését telefonon, vagy e-mailban tudja lemondani a következő oldalon. Kapcsolatfelvétel.

A rendelés lemondását minden esetben a lehető leghamarabb jelezze felénk.

Több akcióval és kedvezménnyel készülünk visszatérő vásárlóinknak. Visszatérő vevőinknek Törzsvásárlói kártyaprogramot hoztuk létre, melyek állandó, százalékos kedvezményt biztosítanak. Ezek a kedvezmények kiadástól visszamondásig érvényesek.

Új ügyfeleinknek is biztosítunk kedvezményeket. Bizonyos szállítási területeket érinti az „Ingyenes RoharSoftware” szállítás, amiről több információt tudhat meg ITT. 

Új ügyfeleinken biztosítunk még kedvezményes vásárlási lehetőségeket, amikről ITT tájékozódhat.

Minden esetben jelezze felénk, hogy milyen terméket és mekkora mennyiséget szeretne  vásárolni Tőlünk. Akciós termékeinkre is biztosítunk kuponokat, kedvezményeket!

Árukészletünkben szereplő termékeink nagy részéhez biztosítunk egyéb szolgáltatásokat is.

Telefonok, táblagépek esetén:

  • adatmentés, adatok-visszatöltése
  • egyéb kiegészítők beszerzése
  • kompatibilis kiegészítők beszerzése

Asztali számítógépek és laptopok esetén:

  • adatmentés, adatok-visszatöltése
  • egyéb kiegészítők beszerzése
  • távoli eléréses hibaelhárítás, és telepítés
  • karbantartás meghatározott időközönként

Amennyiben bármilyen kérdése lenne...

info@roharsoft.hu

0631 / 758 - 0283

Keressen Minket bizalommal

Kapcsolatok

Szolgáltatások

Probléma megoldás mindenkinek

Minden segítség egy helyen

Szolgáltatásaink