Szállítási feltételek

Minden segítség egy helyen

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

A web áruházban való vásárlás feltétele, hogy a Vásárló a megrendelés során magyarországi szállítási címet jelöljön meg. Hitel- vagy bankkártyával történő vásárlás esetén a szállítás további feltétele, hogy a Vásárló a megrendelt termék vételárát és kiszállítási díját megfizesse.

A megrendelt termék vételárán felül a Vásárló köteles a kiszállítási költséget is megfizetni a Szolgáltató részére, amennyiben a web áruház nem jelzi Önnek az ingyenes szállítást. A kiszállítási költséget a szállítás módja határozza meg, ami a következő lehet:

  • csomagküldemény kisebb termékek esetén

A kiszállítás költségét a Szolgáltató határozza meg a Vásárló által megrendelt termék(ek) méretének és mennyiségének figyelembevételével.

Szolgáltató viseli azt a többletköltséget, ami a termékszállítási akadályokkal összefüggésben merül fel.

Szolgáltató a megrendelt termék kiszállításáról Magyarország teljes területén futárszolgálattal gondoskodik.

A termék megrendelésekor javasolt, hogy a Vásárló telefonszámát adja meg a Szolgáltató részére, így szükség esetén a Szolgáltató, illetve megbízott szállítója telefonon is kapcsolatba tud lépni a Vásárlóval.

A kiszállítás legalacsonyabb díja: 990 ft

Csomagküldemény (kisebb termékek esetén):

Csomagküldemény esetén a megrendelt termék kiszállítására várhatóan 2 és 4 munkanap közötti időtartamban kerül sor, abban az esetben ha a termék raktárunkban van.

Más esetben a szállítás időtartamát, az általános szerződési feltételekben leírt időtartam belül szállítjuk ki.


A központi raktárunkból a szállítópartnerhez történő szállításkor a vásárló e-mail-en keresztül elküldésre kerül a csomag nyomon követési száma, amire kattintva a szállítópartner honlapján keresztül követhető a csomag állapota. A Vásárló a megrendelést követően a rendelés száma alapján a vevőszolgálattal történő kapcsolatba lépés esetén tud érdeklődni rendelése szállításával kapcsolatban.

  • A Vásárló a termék érkezésének időpontjáról a szállítás napján kora reggel az általa megjelölt e-mail címen értesítést kap. Amennyiben a Vásárló számára a megjelölt időpont nem megfelelő, e tényt előzetesen jeleznie kell a Szolgáltató megbízott szállítója (GLS) telefonos elérhetőségén vagy Szolgáltató ügyfélszolgálati elérhetőségein.
  • A kiszállítás hétköznap 08:00 és 16:00 között történik.

 

A termékszállítással összefüggő további tudnivalók:

Szolgáltató megbízott szállítója a megrendelt terméket a szállítási címként megjelölt helyen tartózkodó személynek adja át az átvevő személy átvételi jogosultságra vonatkozóan tett nyilatkozata után. A Vásárló elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha a terméket nem a megrendelést leadó veszi át, ha egyébként a Szolgáltató a terméket a megjelölt szállítási címen adta át.

A Szolgáltató kizárja a felelősségét a szállítás várható időtartamának elhúzódása miatt abban az esetben, ha a szállítási késedelem a Szolgáltató működési körén kívül álló okból – így különösen szélsőséges időjárási viszonyok, nagyszámú megrendelések – miatt következik be.

A Vásárló felelőssége a termék csomagolásának, mint hulladéknak a megfelelő elhelyezéséről gondoskodni.

Figyelem: Ha a szállítmányozási cég sikertelenül próbálja meg kézbesíteni a fuvarszállítmányt a szállítási címre (pl. senki nincs a címen az átvételhez), akkor felveszi Önnel a kapcsolatot. Ezután lehetőség lesz a rendelés újbóli kézbesítésére, a szállítmányozási cég számára megfizetett további díjazás fejében. A további díj összege a kézbesítési címtől függ; erről a szállítmányozási cég az újbóli kézbesítés előtt tájékoztatni fogja.